روايه احببت العنيد 3&4

close تاني يوم عند عشق قامت من النوم علي المايه ادلقت عليها عشق بفزع: اي اي في اي رنا بقرف: قومي يابت انزلي جبيلي الحاجات دي اخلصي عشق بعصبيه مصتنع: اتكلمي بأحترام معايا فاهمه دخلت ساميه ساميه بغل: بقا انتي ياحيو’انه بتقولي لبنتي كده عشق بخوف منها: انا معملتش حاجه انا قولتها تتكلم معايا باحترام …

روايه احببت العنيد 3&4 قراءة المزيد »

close

تاني يوم عند عشق قامت من النوم علي المايه ادلقت عليها
عشق بفزع: اي اي في اي
رنا بقرف: قومي يابت انزلي جبيلي الحاجات دي اخلصي
عشق بعصبيه مصتنع: اتكلمي بأحترام معايا فاهمه

دخلت ساميه
ساميه بغل: بقا انتي ياحيو’انه بتقولي لبنتي كده
عشق بخوف منها: انا معملتش حاجه انا قولتها تتكلم معايا باحترام زي مبكلمها
ساميه: انتي شكلك وحشك الضرب الي بالحزام بس عيني انا هربيكي من اول وجديد يابنت الدمنهوري وفضلت تضربها بالحزام وعشق

عماله تعيط جامد ومحدش اهتم بيها بالعكس رنا كمان فضلت تضربها مع امها
عشق بعياط: كفااايه ونبي كفايه انا اسفه يابابا الحقني يامامااااااا
ساميه بقرف سبتها: يلا قومي انزلي عارفه لو اتخرجتي هعمل فيكي اي
عشق قامت بوجع غيرت هدومها ونزلت

———————————————————-عند مراد كان صاحي من بدري بيفكر في البنت الي ضربتو وابتسم وبعد كده قام ياخد
شاور عشان يروح الشركه

عند زياد كان عمال يفكر في ندى ويبتسم بحب وطلع صورتها وقالها
زياد بحزن: عارفه ياندى انا بحبك نفسي انتى كمان بتكوني بتحبيني زي منا بحبك انا عارف ممكن ترفضيني علشان فرق السن بس هبعد ياندى هدوس علي قلبي انتي تستاهلي حد احسن مني ويكون قريب من السن وكمل بسخريه مش حد اكبر منك ب7 سنين وقفل
التلفون وقام ياخد شاور عشان يروح الشركه

———————————————————نرجع عند ساميه وبنتها

شخص لساميه: فين عشق
ساميه: جايه دلوقتي ياباشا انت ممكن تخلص دلوقتي كل حاجه
الشخص ببرود: تمام يلا اكتب ياشيخ
بعد وقت

الشخص ببرود: خدي اهم خمس مليون جنيه ومش عايز اشوف وشك فاهمه
ساميه بطمع: فاهمه ياباشا فاهمه
رنا بغل: اهي عشق جات
عشق شافت مأذون وراجل نازلين من شقتها واستغربت

عشق باستغراب: مين دول ياابله ساميه ومين ده كانت بتشاور على الشخص
رنا خدتها جوا في الاوضه والشخص نزل مستني عشق تحت
عشق لرنا: هو انتي اتجوزتي يارنا
رنا بشماته: لا ده انتي ياعشق الراجل الي بره ده وهتمشي معاه يحرام هتحوزي واحد قد ابوكي تؤ تؤ تؤ زعلت جدا عليكي

عشق بصدمه: انتي اكيد مجنونه
رنا جبتها من شعرها وفضلت ضربها وعشق مصدومه ومش بتعيط ولا بتتكلم وده خلى رنا تضربها اكتر بعد كده شدتها من شعرها وخرجتها بره ساميه شافتها وخافت ان الشخص يشوفها كده ويعملها حاجه
ساميه لرنا: بس يارنا خلاص سيبها

رنا بغل خرجتها من الشقه وقفلت الباب في وشها كل ده وعشق مصدومه ومش بتتكلم نزلت شافت العربيه وقفه وركبت فيها

الشخص لسواق: اطلع ياعم حسن علي قصر*****
عم حسن باحترام: حاضر ياباشا
الشخص لعشق: انا الكيلاني ياعشق
عشق بدموع بصتلو ومتكلمتش

الكيلاني في نفسه: انا اسف ياعشق يابنتي بس عملت كل ده عشان احميكي من مرات ابوكي وبنتها
———————————————————
بعد وقت وصلو القصر بتاع ادهم ونزلو
الكيلاني مسك ايد عشق ودخل

عشق بدموع:علشان خاطري سبني ونبي طلقني انا قد بنتك ونبي
الكيلاني بحنان: اهدي بس الاول انا مش جوزك انا جوزتك لابني
عسق بخوف: اشمعنى انا طيب ونبي خليني امشي ونبي انا خايفه
الكيلاني بهدوء: بس اهدي متخافيش انا معاكي وكمل بحزن انا عاوزك ترجعيلي ابني زي زمان ابني بيكره الستات كلها وبقي بعيد عني

عشان خاطري يابنتي
عشق بطفولة: خلاص متزعلش منى انا هعمل الي اقدر عليه ولسه هتكمل قطعها ادهم لما نزل وهي خافت من شكلو واستخبت ورا الكيلاني
ادهم ببرود: اهلا اهلا بي الكيلاني باشا وكمل بسخريه مين القطه الي وراك دي اي مراتك ولا اي باشا

الكيلاني ببرود اكتر: اهلا وبعدين لا مش مراتي دي مراتك انت يا ادهم
ادهم بعصبيه: نننننننعم مراتي مين انت جايب واحده ****”وبتقول عيها مراتي
الكيلاني بعصبيه: اخرس انت اجننت شكلك نسيت نفسك
ادهم بجنون راح شال ملاك وطلع بيها علي اوضته هي عماله تعيط وتزق فيه

الكيلاني اتنهد بحزن ومشي
ملحوظه ندى كانت عارفه عشان بابها كلمها وعرفها وخدها عندو في الفيلا يومين وادهم ميعرفش

____________________________________فوق عند ادهم في اوضته

دخل وهو شايل عشق ورمها علي الأرض
عشق بوجع وقامت: انت مجنون ازاي تعمل كده خلصت كلمها وفجاءه قلم قوي نزل علي وشها وقعت في الارض وادهم نزلها وشدها من شعرها
ادهم بعصبيه: انا بقا هوريكي ازاي تتكلمي معايا انا بالاسلوب ده تاني يازبا’له وقلع الحزام وفضل يضربها بيه وهي عماله تعيط وتزق فيه وهو

عمال يزيد في الضرب لغيت مخلاص اغمى عليها ادهم وقف ضرب واتصدم من الشافو
يتبع ….

ادهم اتصدم لما شاف جسمها بيجيب دم ومافيش نفس شلها بسرعه وحطها علي السرير واتصل بالدكتور بتاعو
ادهم بعصبيه: خمس دقايق وتيجي فاهم
الدكتور بخوف: حاضر ياادهم باشا
فعلا بعد خمس دقايق وصل وكشف عليها

الدكتور بخوف من شكل ادهم: الانسه قطعه ادهم
ادهم ببرود: مدام اسمها الامدام
الدكتور بخوف: احم الامدام متعرضه لضرب عني’ف جدا وشكلها مش اول مره وحالتها النفسية وحشه جدا وياريت تخلي بالك منها واهتم بي اكلها عشان ضعيفه جدا

ادهم ببرود: بره
الدكتور خرج بسرعه
ادهم بحقد وهو بيبص عليها وهي نايمه وقال: انتي زيهم كلكم زي بعض بس انا بقا هربيكي يابنت***** اتصل بمراد
مراد بقلق: اي يابني انت فين مجتش لي

ادهم ببرود: انا مش جي انهارده وقفل تلفونو
وراح نام جمبها وخدها في حضنو
———————————————————عند الكيلاني كان قاعد خايف علي عشق
ندي باستغراب: مالك يابابي

الكيلاني بتوتر: خايف اوي علي عشق من ادهم
ندى بهدوء: اهدى يابابي انت عارف ادهم رغم عصبيته بس طيب وحنين جدا
الكيلاني هز راسه وسكت

عند مراد في الشركه
كان قاعد سرحان في البنت الي ضربتو
مراد بضيق: مخلاص بقا اي حتت بت هتفضل معلقه في دماغك
دخل زياد

زياد: هو ادهم مجاش لغيت دلوقتي لي اول مره بتأخر كده
مراد: لا ماهو مش جي
زياد باستغراب: اول مره يعملها يعني
مراد: معرفش هو قال كده وقفل ملحقتش اسالو

زياد هز راسه: طيب خد دول شوفهم وخرج
مراد كمل شغل

نرجع تاني عند عشق وادهم
عشق قامت من النوم حست انها مش عارفه تتحرك بصت شافت ادهم حضنها جامد
عشق بدموع وبتحاول تقوم ادهم صحي وشافها بتعيط
ادهم ببرود: بلاش دموع الكدابه دي انا لسه معملتش حاجه

عشق ببراءة: انت لي بتعملني كده انا عملت ايه
ادهم بغل: بت انتي وشدها من شعرها بلاش التمثيل ده عليا وانا مش عاوز اشوف وشك قدامي فااااهمه
عشق بدموع: فاهمه
ادهم دخل البلكونه يشرب سجاره وخرج ملقاش عشق وسمع صوت في الحمام عرف انها جوا نام على السرير وعرف انها خلاص خرجه

عمل نفسه نايم
عشق خرجت شوفتو نايم
دخلت البلكونه وفضلت سرحانه وبعد كده فضلت تعيط جامد ادهم قام براحه ودخل وراها بيشوفها بتعمل اي ولسه هيزعق سمعها بتقول
عشق بوجع: انا تعبت بقا تعبت لي سبتوني لوحدي انا اتظلمت اوي مرات ابويا عذبتني وضربتني كتير اوي وسكت مش كفايه انها قت’لت

ابويا وكانت بتخليني اعمل كل حاجه وفضلت تعيط جامد وحضنت نفسها وفضلت تترعش وكملت بسخريه وانا الي فكره اني لما اتجوز هرتاح طلع اني مكتوب عليا الظلم والضرب هو انا لي محدش بيحبني انا عملت ايه في حياتي عشان يحصلي كل ده انا عاوزه اروح لبابا وماما بقا وفضلت تعيط جامد ادهم كان واقف ورها وزعل عليها

ادهم قرب منها: احم احم

عشق قامت بسرعه ومسحت دموعها: ااا انا اسفه ااانا افتكرتك نايم انا اسفه ولسه هتخرج شدها وحضنها جامد عشق فضلت تعيط
ادهم فضل حضنها مره وحده حس انها مش بتتحرك عرف انها نامت شالها وراح علي السرير وخدها في حضنو
ادهم بهدوء: شكلك مش زيهم ياعشق بس للاسف حظك انك اتجوزتي واحد بيكره الستات كلها بس هحاول اعوضك علي الحصل معاكي ونام هو كمان

يتبع…..

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top