في بيتنا عروسه 5 & 6

[sc name=”ad1″ ][/sc] . الفصل الخامس خرجت روحت لحماتي فضلت تقولي اكنسي الدار كلها من فوق لتحت واغسلي ونشري واطبخي واغسلي مواعين واكلي الفراخ والبط وادخلي نضفي تحت االبهايم بعد مخلصت مكنتش قدرة اقف علي رجالي خلاص من غير اكل ولا نوم دخلت ملقتش علام قولت الحمد لله ادخل استحمي وانام قبل ما يجي خلصت …

في بيتنا عروسه 5 & 6 قراءة المزيد »

[sc name=”ad1″ ][/sc]

. الفصل الخامس
خرجت روحت لحماتي فضلت تقولي اكنسي الدار كلها من فوق لتحت واغسلي ونشري واطبخي واغسلي مواعين واكلي الفراخ والبط وادخلي نضفي تحت االبهايم بعد مخلصت مكنتش قدرة اقف علي رجالي خلاص من غير اكل ولا نوم دخلت ملقتش علام قولت الحمد لله ادخل استحمي وانام قبل ما يجي خلصت وطلعه من الحمام طبعا انا عارفه قبل مدخل ان علام مش موجود فخدت راحتي ومخدتش هدوم معايا الحمام الحمام اصلا في نفس الاوضه خدت فوطه عاديه .. فاجاءة لقيت علام قاعد ع السرير بيشرب سجاره وحاطط رجل علي رجل 
[sc name=”ad2″ ][/sc]

[sc name=”ad3″ ][/sc]
اتخضيت قالي ايه يا حلوة شوفتي بعبع قولتله معرفش انك هنا وطبعا مش هينفع اروح الدولاب اجيب لبس البسه لان الفوطه بتغطي ادام بس مش مغطيه الباقي طب هعمل ايه لقيته بيقولي تعالي قلعيلي الجزمه قولتله ايه قالي قلعيلي الجزمه ايه طرشه قولتله اصل انا مش لابسه حاجه خالص وعوزة البس لقيته بيقول لا مانتي مش هتلبسي ? انا عوزك كده يا صبوحه هاهاها? قولتله انت شارب حاجه لقيته قام وقف ومسك شعري شدني جامد وقالي اه شارب شارب عار من اللي جبتهولي يا زبالة يابت الكلب راح شاددني من شعري 
[sc name=”ad4″ ][/sc]

رماني ع السرير ولقيته بيقلع هدومه قولتله وانا بعيط حرام عليك سبني في حالي قالي اعتبريني واحد من زباينك يا فاجرة قولتله والله ما اعرف حد غيرك ضحك بستهزاء وقال مفكرني هصدقك اهبل انا يابت الكلب انا اه كنت اهبل ساعه ماحبيتك واتجوزتك وقعتيني بسهوله كنت صيده سهلة لاكن وحياتك عندي اللي متسواش قرش انا هدفعك التمن وهتشوفي ذل واهانه محدش شافه لحد ماتموتي واهو مبقاش طلقتك واتفضح ? وراح هاجم عليا مكتف ايدي ورا ظهري وشد الفوطه رماها ع الارض بقينا احنا الاتنين مش لبسين حاجه جه 
[sc name=”ad5″ ][/sc]

يبوسني بعدت وشي عنه راح مزعق وقالي بقي كده يبقي انتي عوزاه عافيه ونزل فيا ضرب بلقلام في وشي ومنخيري وجسمي ومهديش الا اما لاقاني بطلت اقاومه خالص ووشي ورم من الضرب وراح نايم معايا غصب عني بكل قوه ووحشيه محدش يستحملها وانا كانت دي اول مرة في حياتي حد يلمسني مكنتش اعرف انها مؤلمه كده كنت بتعذب وانا تحت منه ومحسش بيا بلعكس كان بيزود اكتر ولا همه و شويه لقيته هدي وسكت وقام وقف شدني من شعري رماني ع الارض وقالي قومي يا نجسه من هنا وكل يوم من ده لحد متموتي واخلص منك ..
دخلت الحمام فتحت المايه وقعدت اغسل جسمي وحاسه بلقرف قد ايه انا كرهت علام ده خلاص مبقتش احبه انا بتمني اموت و عيني جات علي شباك الحمام وووو.
[sc name=”ad4″ ][/sc]

صباح في الحمام بتعيط من اللي حصلها والشيطان قالها تنتحر اصلها صغيرة ومش حمل كل اللي هي فيه ده راحت عند الشباك بصت عليه وقالت يارب سامحني انا هعمل كده عشان ارتاح وانت احن يارب من اي حد ? طب الشباك ده هيعديني ولا هيطلع ضيق ? انا هنط واللي يحصل يحصل لبست هدومها وجابت جردل توقف عليه وطلعت علي الجردل ورمت نص نفسها من الشباك وهوووب الشباك معداش النص التاني? واتحشرت نصها برة ونصها جوة والحمام علي منور اصلا مش شارع بس منور كبير وارضيته سراميك
وعلام برة سامع هبد ورزع قال فيه ايه والبت دي اتاخرت كده ليه? اما اقوم اشوفها ….
[sc name=”ad5″ ][/sc]

عند اهل صباح كانوا قاعدين بيتعشوا وبيكلموا ابوها قال عملتوا ايه عند صباح ياولاد هي كويسه ردت ام صباح وقالت والله ما عارفه ياحج ان كانت كويسه ولا لا انا ملحقتش اقعد معاها رد ابو صباح ازاي يعني هي تعبانه ولا حاجه ردت خالتها قالت لا ياحج تصور الناس الدون دول مرضيوش يخلونا نقعد معاها لوحدنا يادوب سلمنا عليها وزي متقول كده كرشونا .. ابو صباح قام وقف واتعصب وقال ايه طردوكم ?قالت الام لا ياحج مش قصدها هما بس قالوا جاييين ناس تبارك ومش فاضيين .. رد ابو صباح وقال عالم معندهمش ذوق والله لولا العيبه كنت روحت جبت بنتي منهم ومرجعتهاش تاني ابدا هما فكرين ايه علشان معاهم فلوس يشتروا ويبيعوا في الناس منهم لله .. خلاص ياحج اهدا هي كويسه وانا بنفسي كنت وخداها في حضني لغايه ما حماتها غارت مننا هما اه ناس منخيرهم في السما بس خلاص النصيب رابطنا
[sc name=”ad4″ ][/sc]

بيهم وبقوا دلوقتي اهل بنتك الجداد وربنا يصلح حالهم ..
عند ام علام احسان بتقول لامها بس البت يااما مسكت البيت كلها كنس ومسح مخلياه فله ولا طبيخها الصراحه زي السكر والغسيل علي الحبل منور من النضافه دول علي كده نسوان اخواتي دول معفنين وطلعوا بيعكوا ? قالت ام علام اه الصراحه والشهاده لله شغلها في البيت زي الفل ومقصرتش خالص ده انا مستنياها تغلط علشان امسح بيها الارض بس للاسف ملقتش حاجه غلط بس بكرة هوريها اصبري عليا يا صباح ..
[sc name=”ad5″ ][/sc]

عند سلايف صباح الاتنين قعدين مع بعض واجوزهم نايمين وهما مع بعض بيتكلموا
وبعدين يا هدي هنسيب البت دي تسيطر علي حماتك وعمه احسان كده دي حماتك مبسوطه منها اوي لدرجه انها مزعقتش ولا مرة وقلتلها وعملي دي ومتعمليش دي زي ما بتقولي انا?
ردت سلفتها قالت ماهو يا بنتي علشان هي عملت كل حاجه صح حماتك معرفتش تمسكلها غلطه بس احنا مش هنسكت ونوقف نتفرج لازم تخليها تكرها بس مش ملحظه حاجه يا بت قالت هي ايه ياهدي قالتلها دي المفروض عروسه ودي صبحيتها واهلها جم خمس دقائق ومشيوا هو فيه ايه يا تري
[sc name=”ad4″ ][/sc]

قالتلها معرفش يااختي انا حتي سالت مجدي جوزي شخط فيا وقالي خليكي في حالك وان علام دبحلها القطه من اول يوم وهي بتسمع كلامه مش زيك انتي ?
قالت هدي شوفتي مش قولتلك البت دي هتفتح عنيهم علي حاجات كتير مش فينا ? قالتلها متخافيش احنا هنفكر في حل ونضمها لينا? والا هتبقي عدوتنا ..وهي حرة بقي
[sc name=”ad5″ ][/sc]

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top